Kontaktujte nás +421 905 108 807

POSTUP PRO PODÁVÁNÍ STÍŽNOSTÍ

Reklamační řád se vztahuje na Zboží zakoupené Kupujícím prostřednictvím elektronické Objednávky. Ustanovení zákona č. 40/1964 občanský zákoník; zákon č. 250/2007 Sb. 372/1990 Sb. o přestupcích, ve znění pozdějších předpisů; zákon č. 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory prodávajícího a o změně a doplnění některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.

Kupující je povinen Zboží při převzetí řádně zkontrolovat. Zjistí-li Kupující, že Zboží má zjevné vady, zejména bylo-li Kupujícímu dodáno jiné Zboží, jiné množství nebo je Zboží vadné, je Kupující povinen tyto vady neprodleně reklamovat. Prodávající odpovídá za vady Zboží při jeho převzetí Kupujícím. Kupující má právo uplatnit záruku na Zboží pouze v případě, že vada byla způsobena výrobcem, dodavatelem nebo Prodávajícím. Doba, po kterou může Kupující uplatnit právo z odpovědnosti za vady, činí 24 měsíců (dále jen "Záruční doba") a běží ode dne převzetí Zboží.

Prodávající neodpovídá za vady Zboží vzniklé opotřebením, nesprávným používáním, nedostatečnou údržbou nebo poškozením způsobeným mechanickým působením.

V případě vady Zboží, kterou lze odstranit, má Kupující nárok na její bezplatné odstranění. Pokud Kupující namísto odstranění vady požaduje výměnu Zboží, je Prodávající povinen požadavku Kupujícího vyhovět, pokud mu tím nevzniknou nepřiměřené náklady. Pokud je reklamována vada, kterou nelze odstranit, má Kupující právo na výměnu Zboží nebo může od Smlouvy odstoupit. Kupující má právo od Smlouvy odstoupit také v případě, že se jedná o odstranitelné vady, ale Zboží nelze řádně užívat pro větší počet vad Zboží nebo pokud bylo Zboží reklamováno pro tutéž věc vícekrát. Pokud je vada neodstranitelná, ale vzhledem k povaze použití Zboží nebrání tato vada řádnému užívání Zboží, má Kupující právo na přiměřenou slevu z ceny Zboží.

Kupující uplatní reklamaci písemně buď zasláním reklamace na elektronickou adresu info@rrbr.sk nebo na adresu Roman Rispanova, SNP 264/3 Svit 059 21. Spolu s reklamací je Kupující povinen doručit reklamované Zboží a doklad o tom, že Zboží bylo zakoupeno u Prodávajícího (fakturu). Reklamace musí obsahovat kontaktní údaje Kupujícího, identifikaci zakoupeného Zboží, identifikaci vady Zboží a její stručný popis, požadovanou alternativní nápravu.

Při uplatnění reklamace se sepíše reklamační protokol, ve kterém se uvede osoba, která reklamaci vyřizuje. Prodávající vyřídí reklamaci do 30 dnů ode dne přijetí reklamace a ve stejné lhůtě vyrozumí kupujícího o vyřízení reklamace. Prodávající je povinen vydat kupujícímu potvrzení o tom, kdy kupující právo uplatnil, jakož i o provedení opravy a době jejího trvání.

Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)