Kontaktujte nás +421 905 108 807

Stanovení všeobecných obchodních podmínek mezi provozovatelem/prodávajícím a klientem/kupujícím

1. Provozovatelem (prodávajícím) v internetovém obchodě RRBR M.R.Štefánik 23 v OR: č. 850-10359

2. Zákazníkem (kupujícím) v internetovém obchodě je každá fyzická nebo právnická osoba, která odešle elektronický formulář s objednávkou zboží (výrobků nebo služeb).

3. Při objednávání jako fyzická osoba - nepodnikatel uveďte prosím své jméno, příjmení, adresu, kam má být zboží doručeno, telefonní číslo a e-mail. Pokud nakupujete jako právnická osoba (pro společnost nebo živnost), uveďte v objednávce také název firmy, IČO, DIČ/ DIČ a fakturační adresu, pokud se liší od doručovací adresy.

4. K přijetí objednávky zboží provozovatelem a tím k uzavření kupní smlouvy dochází na základě potvrzení této správně a zcela vyplněné objednávky v elektronické podobě (e-mailem) provozovatelem. Po odeslání objednávky na Vámi zadaný e-mail Vám bude zasláno potvrzení o přijetí objednávky a později i další informace o stavu Vaší objednávky (např. objednávka byla zpracována, zboží bylo odesláno, zboží je aktuálně vyprodáno apod.). Registrovaný zákazník může objednávku zkontrolovat přímo v online režimu na webových stránkách internetového obchodu po přihlášení.

5. Místem plnění kupní smlouvy se rozumí sídlo (bydliště) nebo místo podnikání klienta uvedené v elektronické podobě s objednávkou. Zboží bude dodáno provozovatelem s využitím služeb třetích osob (smluvní dopravce, kurýrní služba) nebo provozovatel dodá zboží vlastními prostředky nebo na základě dohody s klientem bude zboží připraveno u provozovatele k dodání. Dodání zboží se provádí jeho předáním klientovi nebo předáním zboží k přepravě smluvnímu dopravci. Vlastnictví zboží přechází na klienta dodáním zboží za podmínky zaplacení kupní částky uvedené v objednávce v plné výši. Až do převodu vlastnických práv z provozovatele na klienta má klient veškeré povinnosti správce zboží a je povinen bezpečně skladovat výrobky a služby na vlastní náklady a označit je tak, aby byly za všech okolností identifikovatelné jako zboží provozovatele.

6. Provozovatel dodá zboží klientovi co nejdříve po obdržení elektronického formuláře s objednávkou v dodacích lhůtách uvedených na webových stránkách provozovatele. Objednatel bere na vědomí, že uvedené termíny dodání (dodací lhůty) jsou pouze orientační. Objednatel souhlasí s prodloužením dodací lhůty v případě, že to vyžaduje výroba objednaného zboží nebo jiné okolnosti. V případě, že provozovatel není schopen dodat klientovi veškeré objednané zboží ve sjednaném termínu, oznámí tuto situaci objednateli v nejkratším možném termínu a oznámí mu předpokládaný termín dodání objednaného zboží nebo navrhne dodání náhradního zboží.

7. V případě, že je zboží dodáno smluvním dopravcem, dává klient provozovateli právo poskytnout smluvnímu dopravci nezbytné osobní údaje pro účely dodání zboží (jméno/obchodní firma, adresa, telefon).

8. Při převzetí zboží obdrží klient doklad o převzetí zboží, který je zároveň dokladem o zaplacení zboží v případě dobírky. Dokladem o převzetí zboží je také objednávka zboží v písemné formě. Daňový doklad s vyčíslením kupní ceny obdrží zákazník e-mailem nejpozději do 14 kalendářních dnů od doručení zboží.

9. V prípade, ak objednávateľ nezaplatí a neprevezme objednaný tovar mimo situácie poškodenia tovaru pri doručení (zásielka vráti ako nedoručná bez zavinenia prevádzkovateľa, napr. ak zmluvný prepravca adresáta nenašiel, nevyrozumel o uložení zásielky, objednávateľ zásielku nedopatrením alebo úmyselne neprevzal, a pod. ), prevádzkovateľ môže požadovať náhradu škody spôsobenej porušením povinnosti, na ktorú sa vzťahuje zmluvná pokuta. Zmluvná pokuta je v takom prípade stanovená minimálne vo výške zaplateného poštovného a maximálne vo výške 50% z celkovej ceny objednávky. Objednateli, který objednávku nepřevzal, bude e-mailem zaslána zpráva s dotazem na informace o tom, co s jeho objednávkou dále. Pro odpověď na tuto výzvu má klient lhůtu 7 dní od data odeslání zprávy. V případě, že Klient požádá o zpětné odeslání takto vrácené zásilky, připočte k celkové ceně zásilky druhý manipulační poplatek a poštovné dle platného ceníku. Opětovné odeslání takto vrácené zásilky je možné pouze na základě zálohy. V případě, že Klient neodpoví na žádost provozovatele ve stanovené lhůtě, bude objednávka provozovatelem zrušena. 

10. V souladu se zákonem má Klient jako soukromá osoba (nepodnikatel) možnost odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. V takovém případě Klient kontaktuje převodce a zašle mu písemné prohlášení (nikoli elektronickými komunikačními prostředky) o odstoupení od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu nebo přesné adresy pro finanční vypořádání. Zakoupené zboží v původním stavu k okamžiku převzetí (včetně dokumentace, příslušenství apod.) zašle Klient na vlastní náklady spolu s originálním dokladem o koupi zpět na adresu provozovatele (nikoliv však formou dobírky). Klient nemá právo odstoupit od smlouvy, pokud bylo zboží zakoupeno a převzato osobně od provozovatele. Převodce se zavazuje vrátit Objednateli cenu zaplacenou za příslušné zboží do 15 kalendářních dnů ode dne převzetí vráceného zboží stejným způsobem, jakým byl použit k úhradě zboží, pokud Objednatel nepožádá jinak. V případě, že je vrácené zboží poškozené, použité, opotřebované nebo neúplné, může provozovatel vrátit zákazníkovi kupní cenu sníženou o hodnotu poškození nebo opotřebení předmětného zboží ve výši nejméně 1 % z celkové ceny zboží (v souladu s příslušnými ustanoveními § 457 občanského zákoníku).

11. Klient nemůže odstoupit od kupní smlouvy, jejímž předmětem je poskytování služby, pokud služba začala být poskytována se souhlasem Objednatele před uplynutím lhůty pro odstoupení od kupní smlouvy, ani nesmí odstoupit od prodeje zboží uskutečněného podle zvláštních požadavků Klienta, u zboží určeného konkrétně pro jednoho Klienta, u zboží, které vzhledem ke svým vlastnostem nelze vrátit (např. z hygienických důvodů) nebo u zboží, který podléhá zkáze.

12. Provozovatel si vyhrazuje právo na změnu cen. Cena je platná tak, jak je uvedeno v e-mailu potvrzujícím přijetí objednávky. Cena nezahrnuje náklady na poradenství, dopravu ani jiné náklady, pokud není uvedeno v popisu produktu. Cena zboží je stanovena dle platného ceníku. Zvýhodněné (propagační) ceny zboží jsou jasně označeny symboly (např. "propagace" nebo "prodej"). Zvýhodněné ceny trvají do vyprodání zásob nebo po dobu trvání uvedeného období za zvýhodněnou cenu.

13. V případě, že se Klient v současné době nachází nebo žije v zahraničí, dohodne Provozovatel s Klientem platební a dodací podmínky individuálně. Při doručování objednávek do České republiky hradí klient cenu zboží a dopravu kurýrní službou v Kč dle aktuálního kurzu Národní banky Slovenska (www.nbs.sk).

14. Záruční podmínky upravuje reklamační řád.

15. Provozovatel neodpovídá za opožděné doručení zboží způsobené doručovatelem (pošta, kurýr) nebo uvedením nesprávné adresy klienta. Objednatel je povinen zboží při převzetí od doručovatele důkladně prohlédnout a potvrdit svým podpisem převzetí zboží na dokladu o převzetí zboží. V případě, že je zásilka viditelně poškozena nebo zničena, je Klient povinen neprodleně kontaktovat provozovatele bez převzetí zásilky. V takových případech musí být reklamace nedodání zboží v důsledku zavinění dopravce nebo poškození zboží způsobené dopravcem podána přímo u dopravce. Reklamace mechanického poškození zboží způsobené přepravou, jejíž převzetí bez vad bylo Klientem potvrzeno doručovateli, nebudou Provozovatelem uznány za oprávněné a plnění z takové reklamace nebude Objednateli poskytnuto.

16. Všechny přijaté elektronické objednávky zboží jsou považovány za návrh na uzavření kupní smlouvy a nejsou považovány za závazné. Klient má právo zrušit objednávku bez udání důvodu kdykoliv před odesláním zboží, e-mailem nebo telefonicky. Provozovatel má právo zrušit objednávku v případě nedodání zboží z důvodu vyšší moci, z důvodu zastavení jeho výroby, z důvodu jeho prodeje nebo z důvodu nemožnosti dodání za cenu uvedenou v internetovém obchodě, ve všech těchto případech o tom provozovatel informuje klienta. Provozovatel je povinen zajistit možnost dodání náhradního zboží. Klient má právo odmítnout možnost dodání náhradního zboží a odstoupit od objednávky uvedeného zboží. V případě zaplacení kupní ceny nebo její části, při zrušení objednávky, budou peněžní prostředky vráceny Klientovi do 15 kalendářních dnů stejným způsobem, jakým byly použity k úhradě zboží, pokud Klient nepožádá o něco jiného.

17. Osobní údaje Klienta zpracováváme v souladu s GDPR a zákonem č. 18/2018 Sb., o ochraně osobních údajů. Klient souhlasí s tím, že Správce bude zpracovávat a uchovávat jeho osobní údaje, zejména ty, které jsou uvedeny výše a/nebo které jsou nezbytné pro činnost Správce, a zpracovávat je ve všech svých informačních systémech. Klient uděluje Provozovateli tento souhlas na dobu neurčitou. Klient může svůj souhlas se zpracováním osobních údajů kdykoliv odvolat písemně (e-mailem, dopisem) nebo telefonicky, na základě čehož provozovatel vymaže jeho osobní údaje ze své databáze. Registrovaný zákazník může osobní údaje aktualizovat přímo v online režimu na webových stránkách internetového obchodu po přihlášení.

18. Po odeslání objednávky nebo registraci může Klient dostávat novinky o nabídkách zboží, propagačních akcí a služeb prodávajícího. Klient může zasílání kdykoli odvolat prostřednictvím odkazu obsaženého v e-mailech, které mu budou doručeny.

19. Kromě obecných ustanovení občanského zákoníku se na obchodní vztahy (jakož i jiné právní vztahy, které z nich mohou vyplynout) s fyzickými osobami, které při uzavírání obchodních smluv podle těchto VOP nejednají v rámci své podnikatelské činnosti zvláštní předpisy, zejména zákon č. 108/2000 Sb., o ochraně spotřebitele při podomním a zásilkovém prodeji, zákon č. 250/2007 Sb., o ochraně spotřebitele.

20. Klient a Provozovatel se zavazují plně uznat elektronickou formu komunikace, zejména prostřednictvím elektronické pošty a internetové sítě, za platnou a závaznou pro obě strany. Elektronická forma komunikace není v případě odstoupení od kupní smlouvy přijatelná.

21. Odesláním objednávky Klient stvrzuje, že se seznámil s těmito VOP a souhlasí s nimi v plném rozsahu. Bez ohledu na ostatní ustanovení těchto VOP neodpovídá Provozovatel Klientovi za ušlý zisk, ztrátu příležitosti nebo jiné nepřímé či následné ztráty z nedbalosti, porušení kupní smlouvy nebo jinak vzniklé. V případě, že některá ustanovení těchto VOP budou příslušnými orgány Slovenské republiky shledána zcela nebo zčásti neplatnými nebo nevymahatelnými, zůstává platnost a vymahatelnost ostatních ustanovení VOP a zbývajících částí příslušného ustanovení VOP nedotčena.

22. VOP platí ve znění uvedeném na webových stránkách provozovatele v den odeslání elektronického formuláře s objednávkou, pokud není mezi oběma stranami výslovně dohodnuto jinak.

23. V případě neobdržení dobírky, a to i po opakovaném kontaktování nás, upozorňujeme, že si vyhrazujeme právo sdílet tuto skutečnost na sociální síti, a to.

Provozovatel si vyhrazuje právo na změnu těchto VOP. Povinnost oznámit změnu VOP písemně je splněna jejím umístěním na webové stránky obchodu.

Tyto VOP jsou platné od 1.1.2022 a plně nahrazují předchozí VOP. Provozovatel si vyhrazuje právo na změnu VOP bez předchozího upozornění.

Fakturační údaje prodávajícího:

Romana Rišpánová RR bracelets

M.R.Štefánika 23

048 01 Rožňava

Slovensko

IČO: 45700761

DIČ: 1083114373

TELEFON: +421 915 226 446

Web: rrbr.sk

E-mail: info@rrbr.sk